3 Mayıs 2013 Cuma

EL-KAHHAR



Her şeye, her istediğini yapacak şekilde galip ve hâkim! [61]


İki Cihan Saadeti İçin Gerekli Sır:


Allah'ın kahrından sakınmalı, lütfunu istemeli. Allah'ın lütfunun da kahrının da sebeblerini bildirecek kitaplar ve bunları öğretecek kimseler ihsan buyurduğu gibi, insanlara bu hakikatleri sezip anlayacak aklı verdiğini, aynca da insanın en büyük düşmanının nefsi olduğunu unutmamalıdır. [62]

Değerli Okuyucuma Sunulan Altın Fırsatlar:

 

Kalpde Allah Sevgisi


a) Günde 306 (üç yüz altı) defa “Ya Kahhâr” ism-i şerifini okumaya devam edenlerin kalplerindeki dünyaya ait sevgi ve endişelerin yerini Allah sevgisi alır.
b) Gece yarısı ve güneş doğarken bu ismi şerifi yüz defa okuyanlar düşmanlarına karşı galip gelir ve zulümlerinden kurtulurlar. [63]

2 yorum:

  1. Efendim, günlerce emek sarf ederek güzel bir çalışma yayınladınız. Bu gayretiniz ve hizmetiniz takdire şayandır. Okuyanların istifade edeceğini düşünüyorum. Size gönlüden teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah.. :) Benim için bir zevk ve onurdur, değerli arkadaşım..
      Ben Size çok teşekkür ediyorum, efendim!! :) Ayrıca, bu mevzu, ilgi alanınızda olduğunuza, çok sevindim, Hanefi bey! Mutluluklar!!! :)

      Sil